Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Το συνέδριο

Πως ο αυτοματισμός ολοκληρωμένων υπηρεσιών αναδεικνύει την αξία του ITSM;
Το 9ο IT Service Management Conference στοχεύει να αναδείξει την πορεία που οφείλει να διανύσει ένας οργανισμός όταν μετασχηματίζεται από την έμφαση σε Προϊόντα και Τεχνολογίες - που υποστηρίζει σήμερα στην ευρύτερη IT υποδομή του - σε Υπηρεσίες και πελατοκεντρικές εμπειρίες (customer experience). Μέσω διεθνών keynote παρουσιάσεων και case studies από την Ελλάδα και το εξωτερικό, θα δοθεί έμφαση σε επιτυχημένες υλοποιήσεις καθώς και στην αποτύπωση πρακτικών βημάτων σχετικά με την οργάνωση των διαδικασιών και τη ροή εργασιών που οδηγούν όχι μόνο σε μείωση κόστους αλλά και σε βελτίωση της εξυπηρέτησης και εμπειρίας πελάτη. Οι παρευρισκόμενοι στο συνέδριο θα έχουν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς η δημιουργία ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, μέσω μεθόδων όπως το Enterprise Service Management και IT4IT, με υψηλή προστιθέμενη επιχειρηματική αξία (Business Added Value) μπορούν να οδηγήσουν σε ένα επιτυχημένο ITSM case study. Θα έχουν επίσης το όφελος να παρακολουθήσουν διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές που στοχεύουν στην αριστεία πελατοκεντρικής εμπειρίας.

Το αναγνωρισμένο Συνέδριο για τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής
Το IT Service Management Conference διεξάγεται σε μια εποχή που οι Οργανισμοί Πληροφορικής των επιχειρήσεων αναζητούν συνεχώς νέες στρατηγικές αντιλήψεις που θα προσδιορίσουν το νέο τρόπο του να εκτελούν τον σχεδιασμό και τις λειτουργίες υπηρεσιών με σκοπό τη μέγιστη επιχειρηματική αξία και πελατοκεντρική εμπειρία (customer experience excellence). Τα προηγούμενα συνέδρια παρακολούθησαν περισσότερα από 150 – 200 στελέχη κάθε φορά, επιδεικνύοντας πρωτοφανές ενδιαφέρον και συμμετοχή στο διάλογο, καθώς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν διεθνώς αναγνωρισμένους ομιλητές όπως ο Stuart Rance, Andrea Kis, Kaimar Karu, Barclay Rae, Jan Van Bon, Robert Falkowitz, Alejandro Debenedet, Aidan Lawes. Οι συμμετέχοντες προέρχονταν από μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις, όπως τράπεζες, τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί, βιομηχανίες, υπηρεσίες και κυβερνητικοί φορείς.

  • ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΑΣΗΜΕΝΙΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
BCS
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team