Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

To πρόγραμμα του συνεδρίου

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2017

08.50 - 09.20

Προσέλευση - Εγγραφές

09.20 - 09.30

Εισαγωγή - Χαιρετισμοί

  • Νικόλας Κονδάκης, Business Unit Head, Boussias Communications
  • Κρικόρ Μαρουκιάν, Chairman, itSMF Hellas
SESSION #1: ITSM Reloaded - The Road Outside IT
9.30 - 10.15

"Enterprise service management: ήρθε η ώρα να μοιράσουμε τις βέλτιστες πρακτικές του ITSM εκτός του ΙΤ"

Το IT δεν εφεύρε το service management. Και δεν είναι ο μοναδικός πάροχος εταιρικών υπηρεσιών που μπορεί να επωφεληθεί από το service management ή το ITSM. Άλλοι πάροχοι εταιρικών υπηρεσιών, όπως το HR, τα facilities και το νομικό τμήμα θέτουν παρόμοιες λειτουργικές προϋποθέσεις και απαιτήσεις διαχείρισης υπηρεσιών και ως εκ τούτου μπορούν να επωφεληθούν από αποδεδειγμένες βέλτιστες πρακτικές και δυνατότητες του ITSM, όπως το ticketing, τη ροή εργασιών και τον αυτοματισμό, τη διαχείριση γνώσης και το self-service. Όλα αυτά μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση των υπηρεσιών, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και στη διανομή μιας καλύτερης εμπειρίας πελάτη. Το Enterprise service management αποτελεί μια από τις πιο καυτές τάσεις βελτίωσης της επιχείρησης και του ITSM αυτή τη στιγμή και γι' αυτό γιατί περιμένετε και δεν το υλοποιείτε;

Παρακολουθήστε αυτό το session για να:

  • Κατανοήσετε τα κοινά ζητήματα και ευκαιρίες ανάμεσα στους παρόχους εταιρικών υπηρεσιών, όπως τα ΙT, HR και facilities και πώς μπορεί να βοηθήσει το enterprise service management.
  • Κάνετε μια εκτίμηση για το τι συνεπάγεται το enterprise service management και πώς οι ITSM διεργασίες και τεχνολογίες μπορούν να υποστηρίξουν άλλες επιχειρηματικές λειτουργίες.
  • Πάρετε πρακτικές συμβουλές για το πώς μπορείτε να κάνετε ένα βέλτιστο ξεκίνημα, σχεδιασμό, ανάπτυξη και να πετύχετε με το enterprise service management

Stephen Mann, Principal Analyst, ITSM.tools, Quick Content Limited

10.15 – 10.35

"Microsoft's Modern Service Management"

Κωνσταντίνος Σοφιανός, Senior Technical Account Manager, Microsoft Hellas

10.35 - 10.55

"ITIL® Redefined: Unleashing the potential of the world's premier ITSM framework"

Κωνσταντίνος Κεσεντές, Executive VP & COO Ομίλου PEOPLECERT

10.55 - 11.10

"How big data transforms ITSM - real examples and use cases"

Γιώργος Χειμωνίδης, Business Development Manager, Performance Technologies A.E.

11.10 - 11.25

"Sustainable Business Value for the Customer"

Μιχάλης Ξυλογιαννόπουλος, Director, Managed Services & Solutions, IT Infrastructure Services & Support Division, SingularLogic

11.25 - 12.00

Διάλειμμα - Καφές

SESSION #2: Empowering Success in Service Delivery and Improvement Cycles
12.00 - 12.30

"Business continuity vs. Crisis management - real case"

Tomas Hettych, Data Privacy Officer & Business Continuity Manager Sanofi / Zentiva

12.30 - 12.45

"The Digital Metamorphosis of ITSM"

Κρικόρ Μαρουκιάν, Πρόεδρος, itSMF Hellas

12.45 - 13.00

"IT Service Management VS. IT Stress Management"

Παναγιώτης Μαστρογιάννης, International Technical Services Manager, First Data Hellas

13.00 – 13.10

"ITSM Eυκολα και Απλά"

Χριστόφορος Χριστοφής, Διευθύνων Σύμβουλος, CHANNEL IT

13.10 - 13.50

"Services Owners and implementation of the Public Services Catalogue in Estonia"

Χαμένοι στα websites; Ανύπαρκτα active links; Λάθος διευθύνσεις e-mail; Ξεπερασμένες φόρμες υποβολής αιτημάτων; Ατελείωτες ώρες χαμένες σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών; Σήμερα, στο δημόσιο τομέα της Εσθονίας έχουμε μια περίπλοκη εικόνα για τις υπηρεσίες που προσφέρει το κράτος. Αυτό οφείλεται κατά πολύ στην έλλειψη υποδομής και της αίσθησης ευθύνης στον τρόπο που οι υπηρεσίες παρέχονται και παρουσιάζονται. Αυτό συνεπάγεται για τον τελικό χρήστη χάσιμο χρόνου και χρημάτων στην αναζήτηση του ποιος, που και πώς προσφέρει συγκεκριμένες υπηρεσίες. Για το κράτος αυτό σημαίνει μια έλλειψη της επισκόπησης του κατά πόσον ή όχι αναπτύσσει τις σωστές υπηρεσίες και αν το κάνει αυτό αποτελεσματικά. Για να γίνει ένα βήμα προς μια περισσότερο δομημένη και τυποποιημένη διανομή υπηρεσιών, το τμήμα Information Society Services του Οικονομικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, έχει αναπτύξει το concept των service owners. Ο service owner είναι ένα άτομο μέσα στον οργανισμό που αναλαμβάνει την ευθύνη για την ποιότητα των υπηρεσιών στην περιοχή των αρμοδιοτήτων του. Η ποιότητα αξιολογείται βάσει της αξιοπιστίας της υπηρεσίας, το φόρτο διαχείρισης της και την ικανοποίηση χρήσης της υπηρεσίας καθώς και το διαχειριστικό κόστος του οργανισμού που προσφέρει την υπηρεσία. Επιπλέον, για να υπάρχει μια τυποποιημένη διανομή δημοσίων υπηρεσιών, το τμήμα Information Society Services Development έχει ξεκινήσει μια πρώτη έκδοση ενός καταλόγου υπηρεσιών έχοντας μια πλατφόρμα απεικόνισης υπηρεσιών σε ένα ενιαίο τρόπο, περιλαμβάνοντας την περιγραφή των υπηρεσιών και την προτεραιότητα των καναλιών μέσα από τα οποία θα διανεμηθεί. Ο κατάλογος υπηρεσιών υποστηρίζεται από το Core Public Service Vocabulary Application Profile (CPSV- AP) που υποστηρίζεται από το ISA, το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για διαλειτουργικές λύσεις των ευρωπαϊκών δημοσίων διοικήσεων. Το CPSV-AP είναι ένα κοινά αποδεκτό μοντέλο αναφοράς δεδομένων για την δημιουργία εναρμονισμένων, μηχανικά αναγνώσιμων και σημασιολογικά διαλειτουργικών περιγραφών επιχειρηματικών συμβάντων και δημοσίων υπηρεσιών. Ο κατάλογος βοηθά στην αύξηση της επίγνωσης των πολιτών για τις υπηρεσίες που παρέχει το κράτος και βοηθά το δημόσιο τομέα να οργανώσει και να βελτιστοποιήσει τις υπηρεσίες που παρέχει. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πολλαπλά οφέλη με την πάροδο του χρόνου. Η παρουσίαση εξηγεί την αναγκαιότητα διορισμού service owners και περιγράφει τον κατάλογο υπηρεσιών, από τον οποίο τόσο ο δημόσιος τομέας, όσο ενδεχομένως και ο ιδιωτικός, μπορούν να αξιοποιήσουν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Janek Rozov, Προϊστάμενος του τμήματος ανάπτυξης Information Society Services, Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, Εσθονία

13.50 - 14.40

Διάλειμμα - Γεύμα

SESSION #3: Redefining ITSM with interfacing methodologies and future strategies
14.40 - 15.00

"Customer Experience an 8 ingredients recipe"

Τάσος Αλέφαντος,General Manager, International Representative, itSMF Hellas

15.00 - 15.40

"Using the IT4IT standard to automate your IT organization"

Η παρουσίασή του προσφέρει μια εισαγωγή στο νέο IT4IT standard του The Open Group. Εξηγεί πώς η αρχιτεκτονική ΙΤ4ΙΤ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη μετάβαση του ΙΤ οργανισμού σας σε έναν lean, agile και αυτοματοποιημένο IT Service Provider. Θα επιδείξει πώς εφαρμόζεται ένα νέο μοντέλο παράδοσης αξίας μέσω Agile Development, Continuous Delivery και DevOps. Η παρουσίασή του θα εμπλουτιστεί με μια σειρά από cases οργανισμών που έχουν εφαρμόσει το ΙΤ4ΙΤ στην πράξη!

Η θεματολογία:

  • Ποιες είναι οι κύριες προκλήσεις και απαιτήσεις για έναν νέο ΙΤ οργανισμό;
  • Γιατί χρειάζεται μια νέα προσέγγιση για το ΙΤ management;
  • Τι είναι το IT4IT standard και πώς βοηθάει στη μετάβαση σε έναν μοντέρνο και lean ΙΤ οργανισμό;
  • Πώς μπορεί το ΙΤ4ΙΤ να σχετίζεται με άλλα standards όπως το ITIL, SCRUM και COBIT;
  • Πώς μπορεί το ΙΤ4ΙΤ να σας βοηθήσει να αυτοματοποιήσετε ριζικά τις ΙΤ διαδικασίες σε όλο το εύρος της αλυσίδας αξίας και το pipeline του IT;
  • Πώς μπορεί το ΙΤ4ΙΤ να βοηθήσει να ολοκληρώσετε τις νέες απαιτήσεις για ένα γρήγορο, καλύτερο και φθηνότερο ΙΤ;

Και τέλος:

  • Πώς μπορείτε να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας το ΙΤ4ΙΤ standard στο δικό σας οργανισμό έτσι ώστε να βάλετε τις βάσεις για τη νέα ψηφιακή επιχείρηση;

Rob Akershoek, Chair IT4IT Forum / IT4IT Architect, The Open Group / Logicalis SMC

15.40 - 15.55

"Applying ITSM - IT and Business Values"

Αλέξανδρος Ματσιούλας, Senior IT Operations Specialist, Athens International Airport S.A.

15.55 – 16.15

"Changing the mindset @ Service-Oriented Digital Transformation (DX)"

  • Γιώργος Παπούλιας, Vice-Chair, itSMF Hellas
  • Σταμάτης Πασσάς, IT GRC Specialist, Υποψήφιος Διδάκτορας Παντείου Πανεπιστημίου
16.15 - 16.30

"Transforming a Telco IT to a Global ICT Provider: An ITSM success story"

Θάνος Δεληγιάννης, IT Services Operations Director, Όμιλος ΟΤΕ

16.30 - 17.00
Panel Discussion

"The Value of ITSM in Business"

Σε αυτή την ενότητα του συνεδρίου οι διεθνείς και οι Έλληνες ομιλητές απαντούν σε ερωτήσεις του κοινού και σχολιάζουν τα τις απόψεις που διατυπώθηκαν στα επιμέρους sessions.

Στο πάνελ συζήτησης συμμετέχουν μέχρι στιγμής:

  • Λεωνίδας Αθανασίου, Chief Technology Officer, Dixons South - East Europe
  • Χριστίνα Γιαννοπούλου, Quality Assurance & Project Manager, Group IT Operations, Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς
  • Νίκος Λυμπερόπουλος, Επικεφαλής Τομέα Διακυβέρνησης Πληροφορικής, Όμιλος Eurobank

Μαζί με τους:

  • Janek Rozov, Προϊστάμενος του τμήματος ανάπτυξης Information Society Services, Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας, Εσθονία
  • Rob Akershoek, Chair IT4IT Forum / IT4IT Architect, The Open Group / Logicalis SMC

Συντονιστής:
Γιώργος Παπούλιας, Vice-Chair, itSMF Hellas

17.00

Συμπεράσματα - Κλείσιμο Εργασιών Συνεδρίου

  • ΠΛΑΤΙΝΕΝΙΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • ΧΡΥΣΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΑΣΗΜΕΝΙΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
BCS
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team